pátek 9. května 2014

JEDEME, yedoo!

Moje věrná skládačka po babičce "Pepinka", blahé paměti, ještě tuto sezónu nevyjela. Stůně a odpočívá v garážích NTK, a tak mi společnici dělá její o mnoho mladší kolegyně koloběžka "Princezna", podomácku Pindeda. Koloběžku jsem si pořídila do Prahy jako alternativu ke kolu a po dvaceti upajdaných kilometrech na Zbraslav a zpět jsem ji zase pěkně odložila k ledu. Dokud jsem vnímala Pindedu jako náhradu kola, zle se jí vedlo, pak jsem si však uvědomila, že je to vlastně skvělá alternativa k chůzi. Takže jsme zase kamarádky a budeme absolvovat dojíždění do práce spolu.

Stará, ale stále fešná...

Pindeda je z rodu Yedoo City, což byla svého času výborná řada českých koloběžek pro dospělé. Letošní sezónu Yedoo představili kolobrndy s přívlastkem New, inovované, ladné, svěžích barev... už už jsem při čtení všech těch "vychytávek" nabývala pocitu, že doma mám vlastně už jen nepoužitelný křáp. Pár jízd dokázalo, že i "stará" Yedoo City s koly o rozměrech 16 a 12 palců je moc fajn do města, v klidu s ní jezdím po chodníku (i před zraky policistů), někdy lze svézt v tramvaji a hlavně se na ní jezdí opravdu parádně. Brzdy reagují rychle, nekodrcá to, je lehká i na nošení do 4. patra a lehce ji pověsím na zeď v předsíni. Takže já Yedoo, my JEDEME a vy jeďtě určite taky - na Radlické si různé druhy koloběžek můžete vyzkoušet a dokonce půjčit domů ;).

(piskkle)


Žádné komentáře:

Okomentovat